Home « poveşti de succes « Povestea de succes a lui Dany Levy

Povestea de succes a lui Dany Levy

Adaugat pe 30 aprilie 2013

dany levy Dany a fost întotdeauna pasionată de scris, dorindu-şi să ajungă la sufletele oamenilor prin articolele sale. A transformat această pasiune într-o afacere de milioane de dolari prin fondarea newsletter-ului prin email Daily Candy. Aceste newslettere ajungeau instant la milioane de oameni, în toate colţurile lumii.

Potenţialul mediului online

Dany Levy a lucrat pentru câteva publicaţii, inclusiv pentru Vanity Fair, Martha Stewart şi New York Times. Joburile din domeniul publicaţiilor i-au facilitat înţelegerea timpului necesar pentru a distribui ştirile prin intermediul publicaţiilor media. Astfel, Dany a început să fie interesată de mediul web şi a observat potenţialul acestuia de a răspândi ştirile în doar câteva minute. Pentru o persoană care a lucrat în mediul publicaţiilor, răspândirea ştirilor online părea că se realizează cu viteza luminii.

Daily Candy

Dany Levy, şi-a dat demisia şi a fondat site-ul Daily Candy, în anul 2000. Conceptul era unul simplu: oamenii se puteau abona pentru a primi newsletter-ul prin email. Newsletter-ul consta în ştiri succinte despre ultimele evenimente. Dany transmitea oamenilor cele mai importante ştiri, pe care oamenii trebuiau să le cunoască într-o zi anume. Conceptul a avut succes aproape de la început, oamenii îndrăgind ideea de a primi ultimele noutăţi în inbox, în fiecare zi. Deşi iniţial a început cu doar câteva adrese de email în lista sa, numărul abonaţilor a crescut rapid.

Dany considera că dacă are conţinut de calitate, numărul vizitatorilor şi al abonaţilor va creşte. Astfel, Dany s-a concentrat pe furnizarea de articole unice şi relevante şi nu şi-a făcut prea multe griji în privinţa banilor. Chiar a angajat redactori pricepuţi, pentru a contribui cu idei noi şi cu perspective diferite, interesante.

Afacere de succes

Dany a început să câştige bani prin vânzarea de spaţii destinate reclamelor pe site-ul ei. În 2003, Bob Pitman a cumpărat o mare parte a companiei, oferind câteva milioane de dolari. Dany a simţit că experinţa lui Bob a ajutat compania să se dezvolte. Mai târziu, în 2008, Comcast şi-a arătat interesul pentru Daily Candy şi a cumpărat afacerea pentru presupusa sumă de 125 de milioane de dolari.

Când a fost întrebată care este definiţia succesului, Dany Levy a răspuns: "Succesul reprezintă momentul în care ai obţinut ceea ce ţi-ai propus, momentul în care ai ajuns în punctul în care ai creat un brand sau un produs de care eşti mândru".

Sursa: boompedia.com - Sursa foto: inc.com

Comentarii

Articole similare

Cum obținem succesul în viață

Indiferent de vârstă, de zona în care locuim sau de țelurile personale, cu toții ne dorim să fim fericiți și să avem succes. Citiți în continuare dacă doriți să aflați cum puteți avea succes...

10 persoane de succes, care inițial au eșuat

Faptul că nu obțineți acea promovare atât de mult așteptată poate fi foarte frustrant, însă oamenii din lista următoare vă vor convinge că eșecurile sunt doar o etapă în drumul spre succes...

Procrastinarea - un obicei des întâlnit

Procrastinarea reprezintă alegerea oamenilor de a amâna sau evita ceva ce ar trebui să facă. Această alegere poate fi conștientă sau inconștientă. De obicei, oamenii continuă...

6 acţiuni pentru a avea succes în carieră

Indiferent de obiectivele dumneavoastră profesionale, următoarele 6 acţiuni vă vor ajuta să aveţi mai mult succes şi împlinire în viaţa profesională. Cu ajutorul acestor acţiuni veţi înţelege ceea ce vă doriţi cu adevărat de la viaţă şi veţi acţiona...

Povestea de succes a lui Rudolf August Oetker

Rudolf August Oetker a fost un antreprenor german, numit adesea regele budincii, care a devenit miliardar datorită companiei sale private Oetker-Gruppe. Născut în centrul cultural Bielefeld, Rudolf şi-a luat licenţa...

Poveşti de succes care vă vor inspira

Zane, acum în vârstă de 46 de ani, a debutat în lumea afacerilor la vârsta de 12 ani, utilizând garajul părinţilor săi, aflat în East Haven, Connecticut. La 16 ani, şi-a convins părinţii să preia o afacere care urma să fie închisă...
Publicitate